EPISODE · Jul 2, 2018 · 20 MIN
#110 De publieke omroep (weer) op de schop?
from Het Mediaforum
Een klein bommetje dit weekend in omroepland. Paul Römer de directeur van de NTR, zei in een interview met het AD dat er voor de publieke omroep in de huidige vorm geen toekomst is. Omroepen zouden voortaan productiehuizen van tv-programma’s moeten worden. Bovendien zouden de omroepen met elkaar en met commerciële partijen moeten gaan concurreren. De tijd dat ze bijna automatisch zendtijd krijgen toebedeeld zou daarmee voorbij zijn. Het plan is een drastisch koerswijzigingen we praten erover met Parool-columnist Roos Schlikker en WNL-baas Bert Huisjes. Ook aan tafel zit Hans Spekman, oud-partijvoorzitter van de PvdA.
NOW PLAYING
#110 De publieke omroep (weer) op de schop?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 19, 2026 ·22m
Jun 18, 2026 ·46m
Jun 18, 2026 ·21m
Jun 17, 2026 ·22m
Jun 16, 2026 ·28m