EPISODE · Jan 31, 2018 · 20 MIN
#22 Nabeschouwing: hoe hebben de media het 'donordebat' gebracht?
from Het Mediaforum
Het werd gezien als een van de spannendste en meest fundamentele debat in de Eerste Kamer van de laatste jaren, het debat over de aanpassing van donorregistratie. De media had van te voren een flinke voorbeschouwing. Het leek wel de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord. Wij beschouwen in deze Mediacast na op het debat met Joost Oranje van Nieuwsuur en Yoeri Albrecht van debatcentrum De Balie.
NOW PLAYING
#22 Nabeschouwing: hoe hebben de media het 'donordebat' gebracht?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 22, 2026 ·27m
Jun 21, 2026 ·38m
Jun 19, 2026 ·22m
Jun 18, 2026 ·46m
Jun 18, 2026 ·21m