EPISODE · Jan 10, 2020 · 18 MIN
#3 Kylmän käyttö urheiluvammojen hoidossa tekee höpöä - vai tekeekö?
from Mikä tekee höpöä? · host Aki Vainio-Hynnilä
Urheiluvamman kohdalla on ajateltu, että kylmä on hyvästä ja liike on pahasta. Mutta onko se aivan näin? Kannattaako kylmää ylipäätänsä käyttää urheiluvammaan? Jos kyllä, niin kauanko sitä kannattaa laittaa ja koska sitä ei enää kannata? Tässä jaksossa esitellään väitteitä sekä fysiologisia faktoja kylmäkäytön puolesta ja vastaan. Lisäksi jakson lopussa annan oman mielipiteen / protokollan kylmän käytöstä. Hyviä kuunteluhetkiä! Muista seurata FysToppia myös SOMEssa (Instagram & Facebook). :)
What this episode covers
Urheiluvamman kohdalla on ajateltu, että kylmä on hyvästä ja liike on pahasta. Mutta onko se aivan näin? Kannattaako kylmää ylipäätänsä käyttää urheiluvammaan? Jos kyllä, niin kauanko sitä kannattaa laittaa ja koska sitä ei enää kannata? Tässä jaksossa esitellään väitteitä sekä fysiologisia faktoja kylmäkäytön puolesta ja vastaan. Lisäksi jakson lopussa annan oman mielipiteen / protokollan kylmän käytöstä. Hyviä kuunteluhetkiä! Muista seurata FysToppia myös SOMEssa (Instagram & Facebook). :)
NOW PLAYING
#3 Kylmän käyttö urheiluvammojen hoidossa tekee höpöä - vai tekeekö?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 25, 2026 ·21m
Jun 22, 2026 ·39m
Jun 18, 2026 ·15m
Jun 15, 2026 ·36m