EPISODE · Jun 23, 2020 · 20 MIN
#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting
from De Dag
Drie mensen die corona in een vroeg stadium van de pandemie kregen, vertellen in De Dag over hun herstel. Hun leeftijden, ziekteverloop en herstel zijn heel verschillend, maar allemaal merken ze nog dagelijks de gevolgen. Of je nu oud bent, jong, fit of met onderliggende problemen en of je nou heftige klachten hebt gehad of milde symptomen - iedereen kan er maandenlang zoet mee zijn. De vraag is of er ook permanente schade kan optreden of dat patiënten op den duur wel weer helemaal herstellen. Remco Djamin van de nazorg-polikliniek van het Amphia-ziekenhuis, waar dit onderzocht wordt, vertelt over wat er nu voorzichtig aan duidelijk begint te worden.
NOW PLAYING
#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Sep 17, 2025 ·24m
Jun 12, 2025 ·20m
May 19, 2025 ·25m
Jan 10, 2025 ·28m
Jan 10, 2025 ·23m