#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting episode artwork

EPISODE · Jun 23, 2020 · 20 MIN

#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting

from De Dag

Drie mensen die corona in een vroeg stadium van de pandemie kregen, vertellen in De Dag over hun herstel. Hun leeftijden, ziekteverloop en herstel zijn heel verschillend, maar allemaal merken ze nog dagelijks de gevolgen.  Of je nu oud bent, jong, fit of met onderliggende problemen en of je nou heftige klachten hebt gehad of milde symptomen - iedereen kan er maandenlang zoet mee zijn. De vraag is of er ook permanente schade kan optreden of dat patiënten op den duur wel weer helemaal herstellen. Remco Djamin van de nazorg-polikliniek van het Amphia-ziekenhuis, waar dit onderzocht wordt, vertelt over wat er nu voorzichtig aan duidelijk begint te worden.

NOW PLAYING

#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting

0:00 20:13

No transcript for this episode yet

We transcribe on demand. Request one and we'll notify you when it's ready — usually under 10 minutes.

Frequently Asked Questions

How long is this episode of De Dag?

This episode is 20 minutes long.

When was this De Dag episode published?

This episode was published on June 23, 2020.

What is this episode about?

Drie mensen die corona in een vroeg stadium van de pandemie kregen, vertellen in De Dag over hun herstel. Hun leeftijden, ziekteverloop en herstel zijn heel verschillend, maar allemaal merken ze nog dagelijks de gevolgen.  Of je nu oud bent,...

Can I download this De Dag episode?

Yes, you can download this episode by clicking the download button on the episode player, or subscribe to the podcast in your preferred podcast app for automatic downloads.
URL copied to clipboard!