EPISODE · Apr 18, 2018 · 21 MIN
#65 'Te veel goede journalistiek om bij te houden'
from Het Mediaforum
Vorige week werd De Loep uitgereikt, de prijs voor beste onderzoeksjournalistiek. En daarover schreef Alexander Pleijter dat hem als jurylid veel inzendingen onbekend zijn. Hij geeft er een positieve draai aan - er is te veel goede journalistiek om bij te houden! Is dat waar? We praten erover met onderzoeksjournalist Sanne Terlingen en RTV NH baas Paul van Gessel.
NOW PLAYING
#65 'Te veel goede journalistiek om bij te houden'
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 23, 2026 ·24m
Jun 22, 2026 ·27m
Jun 21, 2026 ·38m
Jun 19, 2026 ·22m
Jun 18, 2026 ·46m
Jun 18, 2026 ·21m