EPISODE · Apr 30, 2018 · 18 MIN
#73 Stoppen op je hoogtepunt, een goed idee?
from Het Mediaforum
Zaterdagavond was t voor het laatst op de buis: De Kwis. Na 7 jaar stopt het satirische programma ermee. Voor wie het niet kent: vier cabaretiers, presentator Paul de Leeuw en een gast bespreken het nieuws van de week. We bespreken het met Arno Kantelberg en Angela de Jong.
NOW PLAYING
#73 Stoppen op je hoogtepunt, een goed idee?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 8, 2026 ·23m
May 22, 2026 ·36m
May 18, 2026 ·50m