EPISODE · Jun 11, 2025 · 26 MIN
CEO i Höegh Autoliners, Andreas Enger, om avkarbonisering av deep sea-shipping
from Klimaklok · host Klimaklok
Höegh Autoliners er et stort internasjonalt bilfrakterederi med en veldig tydelig og offensiv plan for å avkarbonisere sin flåte. De har et uttalt mål om netto-null utslipp innen 2040, og bygger for tiden flere nye ammoniakk-fartøy. Vi møtte CEO, Andreas Enger på Nor-Shipping for en prat om deres strategi for det grønne skiftet.
What this episode covers
Höegh Autoliners er et stort internasjonalt bilfrakterederi med en veldig tydelig og offensiv plan for å avkarbonisere sin flåte. De har et uttalt mål om netto-null utslipp innen 2040, og bygger for tiden flere nye ammoniakk-fartøy. Vi møtte CEO, Andreas Enger på Nor-Shipping for en prat om deres strategi for det grønne skiftet.
NOW PLAYING
CEO i Höegh Autoliners, Andreas Enger, om avkarbonisering av deep sea-shipping
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.