EPISODE · May 25, 2023 · 13 MIN
Det var jo bare for sjov
from Mød mig på mellemvejen · host Mette Weinkouff Pløger
Rascisme ved de fleste mennesker godt er et 'no go', men 'hyggeracisme' derimod er noget mange i Danmark benytter sig af. Det er her, hvor afsenderen altid kan kan grine og sige at det jo bare var for sjov efter en racistisk kommentar. I dette afsnit kan du høre om nogle af Nadas oplevelser med 'hyggeracisme' og hvordan hun takler den slags.
What this episode covers
Rascisme ved de fleste mennesker godt er et 'no go', men 'hyggeracisme' derimod er noget mange i Danmark benytter sig af. Det er her, hvor afsenderen altid kan kan grine og sige at det jo bare var for sjov efter en racistisk kommentar. I dette afsnit kan du høre om nogle af Nadas oplevelser med 'hyggeracisme' og hvordan hun takler den slags.
NOW PLAYING
Det var jo bare for sjov
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.