EPISODE · Feb 15, 2024 · 8 MIN
#1 למה לא ללמד אבולוציה? ולמה בעצם כן?
from אבולוציה זו לא מילה גסה · host יהודה סמואל
בישראל רק אחוז קטן מאוד מהתלמידים נחשפים לתיאוריית האבולוציה במהלך 12 שנות הלימוד. מה הסיבות לא ללמד אבולוציה? האם הן נכונות? מה זה אומר שהאבולוציה היא "תיאוריה"? על כך ועוד, בפרק הראשון של הפודקאסט- אבולוציה זו לא מילה גסה
What this episode covers
בישראל רק אחוז קטן מאוד מהתלמידים נחשפים לתיאוריית האבולוציה במהלך 12 שנות הלימוד. מה הסיבות לא ללמד אבולוציה? האם הן נכונות? מה זה אומר שהאבולוציה היא "תיאוריה"? על כך ועוד, בפרק הראשון של הפודקאסט- אבולוציה זו לא מילה גסה
NOW PLAYING
#1 למה לא ללמד אבולוציה? ולמה בעצם כן?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 23, 2026 ·103m
Jun 23, 2026 ·22m
Jun 22, 2026 ·100m
Jun 19, 2026 ·55m
Jun 18, 2026 ·58m
Jun 17, 2026 ·73m