EPISODE · Nov 24, 2025 · 1H
115 - Me cag en la gent que camina mirant el mòbil
from Les indòmites
Les indòmites: Una hora de ràdio eclèctica per gent de ment elèctrica amb na Mistress Perenque, en Roc Negre, en Llorenç Garrit i en Joan CiberSheep.Moixa Mental presenta el programa del col·lectiu d'acció creativa en el qual posam música que ens toca i xerram de temes dispersos i ens feim preguntes absurdes.Ens podeu escoltar en directe dilluns a les 18 (i en redifusió divendres a les 11 i diumenge a les 16), a ONA MEDITERRÀNIA, a la 88.8 de l'FM.Més info: moixamental.cat/radio
NOW PLAYING
115 - Me cag en la gent que camina mirant el mòbil
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Feb 19, 2026 ·3m
Dec 20, 2021 ·0m