EPISODE · Jun 30, 2021
#15 med Joachim Adrian (live)
from Fotoklubben
Kære lyttere, Velkommen til et lidt anderledes afsnit af Fotoklubben! Vi blev nemlig inviteret op til Grundtvigs Højskole for at lave et vaskeægte 'live-afsnit'. Og nerverne sad så absolut udenpå tøjet, mens vi forsøgte at producere et afsnit on-the-go, samtidig med at vi forsøgte ikke at lave for mange fejl. Heldigvis var vi så heldige at have en tidligere Politiken-fotograf og Årets Pressefotograf 2013 med os i form af Joachim Adrian. Og det er altså svært ikke at blive glad i Joachims selskab, når der bliver delt ud af farverige anekdoter og masser af dybe tanker om fotografiets natur. Og nå ja, så var der vist også et par fotonyheder om en mand, der bliver anholdt for at tage billeder af ost - og en hest, der er glad for at smile? Anyways... vi håber, I bliver glade for afsnittet! Dagens fotografi er et billede taget af Joachims tidligere elev, Valdemar Bonde Nielsen. ... og du kan se det her! Tjek Joachims arbejde ud på https://joachimadrian.com Husk at vi løbende løbende billeder fra afsnittet op på vores instagram! Jingle er lavet af Kaspar Kaae og speak er indtalt af Juliane Emily Tang-Petersen. Kh Christian & Kim www.fotoklubben.dk // www.instagram.com/fotoklubbendk
NOW PLAYING
#15 med Joachim Adrian (live)
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.