EPISODE · Dec 18, 2018 · 1H 42M
[150] R17, 18/19 - Farvel til The Angry One (18.12.18)
from Tirsdage i Stoke - Premier League Podcast · host Bishop Hill Studio
[153] R17, 18/19 - Farvel til The Angry One (18.12.18) Mourinho er fortid i United. Thomas påstår, han forudsagde dette tilbage efter de første par runder. Vi forholder os skeptisk… Forudsagt i efteråret eller ej, så kom fyringen ikke som den store overraskelse. Vi snakker Mourinhos fald fra tinderne og siger farvel til The Angry One. Vi kommer heller ikke udenom at snakke the North West Derby, hvor Liverpool hjemme vandt sikkert 3-1 over et tamt United-hold med de sidste krampetrækninger af Mourinhos Premier League karriere. Udover det så endte vi med at diskutere angrebsproblemerne i Chelsea, hilse Wolves tilbage i Top 7 og snakke Ralf Hasenhütls flotte sejr over Arsenal, der vanen tro var bagud ved pause, men ikke løb med en sejr. Alt det og meget mere i dette årets sidste afsnit af Tirsdage i Stoke, Vi går på juleferie og er først tilbage i det nye år, hvor vi kigger på alle julekampene. Fra alle os til alle jer. Glædelig Jul og Godt Nytår!Become a supporter of this podcast: https://www.spreaker.com/podcast/tirsdage-i-stoke-premier-league-podcast--5118570/support.
What this episode covers
[153] R17, 18/19 - Farvel til The Angry One (18.12.18) Mourinho er fortid i United. Thomas påstår, han forudsagde dette tilbage efter de første par runder. Vi forholder os skeptisk… Forudsagt i efteråret eller ej, så kom fyringen ikke som den store overraskelse. Vi snakker Mourinhos fald fra tinderne og siger farvel til The Angry One. Vi kommer heller ikke udenom at snakke the North West Derby, hvor Liverpool hjemme vandt sikkert 3-1 over et tamt United-hold med de sidste krampetrækninger af Mourinhos Premier League karriere. Udover det så endte vi med at diskutere angrebsproblemerne i Chelsea, hilse Wolves tilbage i Top 7 og snakke Ralf Hasenhütls flotte sejr over Arsenal, der vanen tro var bagud ved pause, men ikke løb med en sejr. Alt det og meget mere i dette årets sidste afsnit af Tirsdage i Stoke, Vi går på juleferie og er først tilbage i det nye år, hvor vi kigger på alle julekampene. Fra alle os til alle jer. Glædelig Jul og Godt Nytår!Become a supporter of this podcast: https://www.spreaker.com/podcast/tirsdage-i-stoke-premier-league-podcast--5118570/support.
NOW PLAYING
[150] R17, 18/19 - Farvel til The Angry One (18.12.18)
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Dec 5, 2025 ·50m
Oct 9, 2025 ·33m
Oct 3, 2025 ·40m
Sep 11, 2025 ·31m
Aug 27, 2025 ·39m
Aug 18, 2025 ·54m