EPISODE · Nov 26, 2024 · 48 MIN
#157 "Det er deilig å bli tatt på igjen"
from Kaffeskål med Hollund & Krogh
Benjamin er tilbake fra statene og Frida sparer ikke på ordene for å beskrive hvor glad hun er for det (det er vi også), mens Øyunn har vært en tur i Nord igjen. I denne episoden snakker jentene om eventer og sin fandom for Isabel Raad og nå også Annijor. Kaffeskål <3 Spørsmål kan sendes til jentene på Instagram 👉🏼 @kaffe.skaalSend det gjerne inn som lydklipp så de kan ta det med i poddy!Ønsker du å samarbeide med denne podcasten? Ta kontakt med [email protected] Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Benjamin er tilbake fra statene og Frida sparer ikke på ordene for å beskrive hvor glad hun er for det (det er vi også), mens Øyunn har vært en tur i Nord igjen. I denne episoden snakker jentene om eventer og sin fandom for Isabel Raad og nå også Annijor. Kaffeskål <3 Spørsmål kan sendes til jentene på Instagram 👉🏼 @kaffe.skaalSend det gjerne inn som lydklipp så de kan ta det med i poddy!Ønsker du å samarbeide med denne podcasten? Ta kontakt med [email protected] Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
#157 "Det er deilig å bli tatt på igjen"
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.