EPISODE · Jan 14, 2020 · 2H
[178] R22, 19/20 - Man har et standpunkt, til man tager et nyt... (14.01.20)
from Tirsdage i Stoke - Premier League Podcast · host Bishop Hill Studio
Årets andet afsnit står i backtrackings navn. Vi sagde i sidste afsnit, at vi ville sætte fyringsbarometeret i bero, men vi starter alligevel afsnittet med at sætte ikke én, men to personen på barometeret, Bournemouths Eddie Howe og Aston Villas Dean Smith. Hvad er der gået galt i de to klubber? Hvor tæt er de to trænere på en fyreseddel? Og bør Sean Dyche også være bekymret? I anden del tager vi et kig på Manchester United, der uden Lingard vandt 4-0 over Norwich. Vi forsøger også at forsvare, hvorfor Man U skal holde på Ole-Gunnar, og forklare, hvad det er, han er god til. I tredje del kigger vi på Leicester og Southampton. Det ene hold har fået 7 point i de sidste 6 kampe. Det andet 13. Hvorfor skrider det for Leicester? Og hvad er det, der nu fungerer i Southampton? Alt det og meget meget mere i dette afsnit af Tirsdage i Stoke. Næste afsnit af Tirsdage i Stoke, er et AMA/Q&A-afsnit, så skriv ind, hvis der er ting, I gerne vil have svar på, eller et emne, i gerne vil have, vi kigger på. Del 1: 00.00.24 - Cruchtime for Howe & Smith Del 2: 00.41.42 - Talentudvikleren Ole-Gunnar? Del 3: 01.17.16 - Grus i Leicester-maskinenBecome a supporter of this podcast: https://www.spreaker.com/podcast/tirsdage-i-stoke-premier-league-podcast--5118570/support.
What this episode covers
Årets andet afsnit står i backtrackings navn. Vi sagde i sidste afsnit, at vi ville sætte fyringsbarometeret i bero, men vi starter alligevel afsnittet med at sætte ikke én, men to personen på barometeret, Bournemouths Eddie Howe og Aston Villas Dean Smith. Hvad er der gået galt i de to klubber? Hvor tæt er de to trænere på en fyreseddel? Og bør Sean Dyche også være bekymret? I anden del tager vi et kig på Manchester United, der uden Lingard vandt 4-0 over Norwich. Vi forsøger også at forsvare, hvorfor Man U skal holde på Ole-Gunnar, og forklare, hvad det er, han er god til. I tredje del kigger vi på Leicester og Southampton. Det ene hold har fået 7 point i de sidste 6 kampe. Det andet 13. Hvorfor skrider det for Leicester? Og hvad er det, der nu fungerer i Southampton? Alt det og meget meget mere i dette afsnit af Tirsdage i Stoke. Næste afsnit af Tirsdage i Stoke, er et AMA/Q&A-afsnit, så skriv ind, hvis der er ting, I gerne vil have svar på, eller et emne, i gerne vil have, vi kigger på. Del 1: 00.00.24 - Cruchtime for Howe & Smith Del 2: 00.41.42 - Talentudvikleren Ole-Gunnar? Del 3: 01.17.16 - Grus i Leicester-maskinenBecome a supporter of this podcast: https://www.spreaker.com/podcast/tirsdage-i-stoke-premier-league-podcast--5118570/support.
NOW PLAYING
[178] R22, 19/20 - Man har et standpunkt, til man tager et nyt... (14.01.20)
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Dec 5, 2025 ·50m
Oct 9, 2025 ·33m
Oct 3, 2025 ·40m
Sep 11, 2025 ·31m
Aug 27, 2025 ·39m
Aug 18, 2025 ·54m