EPISODE · Jun 18, 2024 · 8 MIN
#19 מה למדתי מהאבולוציה כאדם מאמין
from אבולוציה זו לא מילה גסה · host יהודה סמואל
בפרק הזה אני חולק שלושה דברים שלמדתי מהאבולוציה על הדרך בה אלוקים מנהל את העולם: הדבר הראשון הוא סבלנות- לאלוקים יש סבלנות, הוא לא ברא הכל בבת אחת הדבר השני קשור לזה- הדרגתיות- דברים מתפתחים באופן הדרגתי בעולם. כמו שהבריאה התפתחה בהדרגה, גם תהליכים אחרים במציאות כנראה קורים בהדרגה הדבר השלישי הוא המשמעות של המקרה. אמנם אם אבולוציה מכוונת על ידי אלוקים, אז אין דבר כזה מקרה, אבל הדרך שבה אנו מתארים את רוב ההתרחשויות בטבע הן כמקרים ואפשר ללמוד מזה שלמרות המקריות ששולטת בטבע, לכל תהליך אקראי יכולה להיות משמעות רבה אם מתאים לכם להצטרף לקהילת העוקבים של הפודקאסט, מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו אבולוציה זו לא מילה גסה- הפודקאסט | Facebook ואם אתם נהנים מהתוכן, מוזמנים לשתף מישהו שייהנה ממנו גם כן
What this episode covers
בפרק הזה אני חולק שלושה דברים שלמדתי מהאבולוציה על הדרך בה אלוקים מנהל את העולם: הדבר הראשון הוא סבלנות- לאלוקים יש סבלנות, הוא לא ברא הכל בבת אחת הדבר השני קשור לזה- הדרגתיות- דברים מתפתחים באופן הדרגתי בעולם. כמו שהבריאה התפתחה בהדרגה, גם תהליכים אחרים במציאות כנראה קורים בהדרגה הדבר השלישי הוא המשמעות של המקרה. אמנם אם אבולוציה מכוונת על ידי אלוקים, אז אין דבר כזה מקרה, אבל הדרך שבה אנו מתארים את רוב ההתרחשויות בטבע הן כמקרים ואפשר ללמוד מזה שלמרות המקריות ששולטת בטבע, לכל תהליך אקראי יכולה להיות משמעות רבה אם מתאים לכם להצטרף לקהילת העוקבים של הפודקאסט, מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו אבולוציה זו לא מילה גסה- הפודקאסט | Facebook ואם אתם נהנים מהתוכן, מוזמנים לשתף מישהו שייהנה ממנו גם כן
NOW PLAYING
#19 מה למדתי מהאבולוציה כאדם מאמין
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 23, 2026 ·103m
Jun 23, 2026 ·22m
Jun 22, 2026 ·100m
Jun 19, 2026 ·55m
Jun 18, 2026 ·58m
Jun 17, 2026 ·73m