EPISODE · Sep 23, 2022 · 55 MIN
2:2 - Mads Steffensen og Bruce Springsteen "Born In The USA"
from Portrætalbum · host RADIO IIII
Da Mads Steffensen var på højden af sin karriere i Danmarks Radio, hvor han både bestyrede det mest lyttede radioprogram OG de mest sete tv-programmer, valgte han at sige op. Hvorfor? Det kan du får svar på i denne anden del af ugens Portrætalbum afsnit, hvor Mads også fortæller om det rasende temperement der ligger og lurer lige under den lune, bløde og rare tv-vært, Sendt første gang d. 23.09.2022 Udsendelse nr.: 37 Vært: Anders Bøtter Klip og lyddesign: Emil Germod Medvirkende: Mads SteffensenSee omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
2:2 - Mads Steffensen og Bruce Springsteen "Born In The USA"
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.