EPISODE · Sep 7, 2020 · 42 MIN
20-08 GP van Italië
from Formule 1 Podcast | Drive-Through NL · host Team DTNL
Het heeft 12 jaar moeten duren, maar na Sebastian Vettel stond er weer eens een coureur van AlphaTauri/Toro Rosso op de hoogste trede van het podium! Deze race had alles mee om de saaiste race van het seizoen te worden, maar na 23 ronden kwam daar dan toch de spanning en sensatie. Nadat de auto van Kevin Magnussen er mee op besloot te houden en Leclerc de bandenstapel opzocht, werd het toch nog een knotsgekke race. Verder pakte Lewis nog een penalty en daardoor kwam er een bijzonder podium. Lucas bespreekt verder waarom Mercedes slecht voor de sport is. In deze aflevering bespreken wij de GP van Italië!
What this episode covers
Het heeft 12 jaar moeten duren, maar na Sebastian Vettel stond er weer eens een coureur van AlphaTauri/Toro Rosso op de hoogste trede van het podium! Deze race had alles mee om de saaiste race van het seizoen te worden, maar na 23 ronden kwam daar dan toch de spanning en sensatie. Nadat de auto van Kevin Magnussen er mee op besloot te houden en Leclerc de bandenstapel opzocht, werd het toch nog een knotsgekke race. Verder pakte Lewis nog een penalty en daardoor kwam er een bijzonder podium. Lucas bespreekt verder waarom Mercedes slecht voor de sport is. In deze aflevering bespreken wij de GP van Italië!
NOW PLAYING
20-08 GP van Italië
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m