EPISODE · Aug 11, 2022 · 51 MIN
47. Yksinoloa vai yksinäisyyttä?
from 20-30-40 -podcast
UUSI KAUSI ALKAA! 20-30-40 kolmikko puhuu aikuisiän yksinäisyydestä. Koronakaranteeni on saanut itse kunkin kaipaamaan yksin oloa. Alina on kokenut aikuisiällä eron jälkeen yksinäisyyttä ja ulkopuolisuuden tunnetta kun taas Ida-Liina ei muista koskaan olleensa yksinäinen vaikka viihtyy parhaiten issekseen. Tuomaksella oletetaan olevan kavereita kasapäin vaikka niitä on vain kourallinen. Mitä on olla yksinäinen? Entä tarvitseeko kaikkien välillä olla yksin? Kuuntelet 20-30-40 -podcastin vanhaa jaksoa. Podcastin uudet jaksot löydät elokuusta lähtien PodMe-palvelusta.
NOW PLAYING
47. Yksinoloa vai yksinäisyyttä?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m