EPISODE · Apr 25, 2025 · 58 MIN
#5 - Een iphone-bonus, geprullemandeerd en de Omtzigt-methode (S09)
from De Stemming van Vullings en De Rooy
Deze week zonder Marleen, maar wel met debutant Jorn Jonker! Jorn en Joost bespreken het pensioendebat, het woondebat en de klimaat- en stikstofplannen van het kabinet. En NSC-boegbeeld en oprichter Pieter Omtzigt kondigde vorige week plots zijn vertrek aan. Hoe gaat de partij verder? En in de “Rubriek Binnen Zonder Kloppen” vielen Jorn en Joost binnen bij minister Van Hijum van Sociale Zaken.
NOW PLAYING
#5 - Een iphone-bonus, geprullemandeerd en de Omtzigt-methode (S09)
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Sep 17, 2025 ·24m
Jun 12, 2025 ·20m
May 19, 2025 ·25m
Jan 10, 2025 ·28m
Jan 10, 2025 ·23m