EPISODE · Aug 12, 2022 · 49 MIN
71. Miksi itsensä ja muiden kehuminen on vaikeaa?
from 20-30-40 -podcast
Tässä jaksossa 20-30-40-kolmikko pohtii, miksi itsensä kehuminen tuntuu vaivaannuttavalta. Ida-Liina edustaa nuorempaa polvea, jolta sulosanat soljuvat helpommin, Tuomas on yhtä cringeä ja kainalopierua jos itseä pitää kehua. Alina pohtii, miten toista ihmistä voisi kehua muutenkin kuin muistopuheissa. Seuraa podia myös Instagramissa @kakskytkolkytnelkyt. Kuuntelet 20-30-40 -podcastin vanhaa jaksoa. Podcastin uudet jaksot löydät elokuusta lähtien PodMe-palvelusta.
NOW PLAYING
71. Miksi itsensä ja muiden kehuminen on vaikeaa?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m