EPISODE · Mar 14, 2022 · 53 MIN
77. Volatilitet, belåning och dags att byta ut FAANG?
from Gött Tjöt om Aktier
Ny vecka och Markus och Tim har nya heta ämnen att prata om. Är det läge att börja använda belåning? Vad är egentligen det här skräckindexet VIX som omnämns så ofta? Och är det dags att byta ut FAANG? I veckans volley nämns hur kinesiska småsparare investerar tvärtom och sedan diskuteras vad som egentligen är en “billig multipel”. Vi lyfter även EU:s nya REPowerEU direktiv och hur det kommer påverka börsen. Skriv till oss på: [email protected] Instagram: www.instagram.com/nantingomaktier/Betygssätt också gärna podden på Spotify och iTunes för att ge oss och UA mer spridning. Support this show http://supporter.acast.com/nantingomaktier. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Ny vecka och Markus och Tim har nya heta ämnen att prata om. Är det läge att börja använda belåning? Vad är egentligen det här skräckindexet VIX som omnämns så ofta? Och är det dags att byta ut FAANG? I veckans volley nämns hur kinesiska småsparare investerar tvärtom och sedan diskuteras vad som egentligen är en “billig multipel”. Vi lyfter även EU:s nya REPowerEU direktiv och hur det kommer påverka börsen. Skriv till oss på: [email protected] Instagram: www.instagram.com/nantingomaktier/Betygssätt också gärna podden på Spotify och iTunes för att ge oss och UA mer spridning. Support this show http://supporter.acast.com/nantingomaktier. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
77. Volatilitet, belåning och dags att byta ut FAANG?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.