93. Är för mycket negativt inprisat? Med Jon Arnell från Max Matthiessen episode artwork

EPISODE · Jul 4, 2022 · 41 MIN

93. Är för mycket negativt inprisat? Med Jon Arnell från Max Matthiessen

from Gött Tjöt om Aktier

Är världen påväg in i en recession och vad ska man tänka på då? Hur kommer Q2orna se ut och har börsen egentligen prisat in för mycket negativitet? Med oss för att besvara frågor som dessa har vi Jon Arnell som är Chief Investment Officer hos Max Matthiessen och som delar med sig av sina tankar och funderingar gällande Sveriges konjunkturläge och framtid.Veckans avsnitt sponsras av Max Matthiesen, Sveriges ledande liv- och sakförsäkringsförmedlare.I Veckans Volley nämns lite svalkande tips för att klara av värmeböljan men också fortsatt inprägling av vikten att förstå vad du köper.Skriv gärna till oss på: [email protected]: www.instagram.com/nantingomaktier/Betygssätt också gärna podden på Spotify och iTunes för att ge oss och Unga Aktiesparare mer spridning.Support this show http://supporter.acast.com/nantingomaktier. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Är världen påväg in i en recession och vad ska man tänka på då? Hur kommer Q2orna se ut och har börsen egentligen prisat in för mycket negativitet? Med oss för att besvara frågor som dessa har vi Jon Arnell som är Chief Investment Officer hos Max Matthiessen och som delar med sig av sina tankar och funderingar gällande Sveriges konjunkturläge och framtid.Veckans avsnitt sponsras av Max Matthiesen, Sveriges ledande liv- och sakförsäkringsförmedlare.I Veckans Volley nämns lite svalkande tips för att klara av värmeböljan men också fortsatt inprägling av vikten att förstå vad du köper.Skriv gärna till oss på: [email protected]: www.instagram.com/nantingomaktier/Betygssätt också gärna podden på Spotify och iTunes för att ge oss och Unga Aktiesparare mer spridning.Support this show http://supporter.acast.com/nantingomaktier. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

NOW PLAYING

93. Är för mycket negativt inprisat? Med Jon Arnell från Max Matthiessen

0:00 41:25

No transcript for this episode yet

We transcribe on demand. Request one and we'll notify you when it's ready — usually under 10 minutes.

No similar episodes found.

Frequently Asked Questions

How long is this episode of Gött Tjöt om Aktier?

This episode is 41 minutes long.

When was this Gött Tjöt om Aktier episode published?

This episode was published on July 4, 2022.

What is this episode about?

Är världen påväg in i en recession och vad ska man tänka på då? Hur kommer Q2orna se ut och har börsen egentligen prisat in för mycket negativitet? Med oss för att besvara frågor som dessa har vi Jon Arnell som är Chief Investment Officer hos Max...

Can I download this Gött Tjöt om Aktier episode?

Yes, you can download this episode by clicking the download button on the episode player, or subscribe to the podcast in your preferred podcast app for automatic downloads.
URL copied to clipboard!