EPISODE · Jan 1, 2026 · 30 MIN
Året, der gik i det danske forsvar (2/2)
from Frontlinjen · host RADIO IIII
Ved Nato-topmødet i Haag besluttede alliancen, at medlemslandene skal bruge 5 pct. af BNP på forsvar fordelt med 3,5 pct. til hårde militære udgifter og 1,5 pct. til relaterede udgifter som cyber og logistik. Men hvordan bruger vi alle de penge, når Forsvaret ikke har nogen strategi eller nogen plan? Vi vender året, der gik i det danske forsvar med den pensionerede kontreadmiral Torben Ørting Jørgensen og pensioneret brigadegeneral Steen Ulrich.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
Året, der gik i det danske forsvar (2/2)
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
May 29, 2026 ·57m
May 6, 2026 ·38m
May 4, 2026 ·36m
May 3, 2026 ·50m
Mar 23, 2026 ·46m