EPISODE · Aug 12, 2021 · 8 MIN
Bør jeg ta gevinsten i fond som har økt mye?
Otto lurer på om der er lurt å ta ut fortjenesten på fond som har steget mye. Hallgeir Kvadsheim har et godt råd. Med Andreas W. Fredriksen. Teknisk produsent Magne Antonsen.
What this episode covers
Otto lurer på om der er lurt å ta ut fortjenesten på fond som har steget mye. Hallgeir Kvadsheim har et godt råd. Med Andreas W. Fredriksen. Teknisk produsent Magne Antonsen.
NOW PLAYING
Bør jeg ta gevinsten i fond som har økt mye?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 24, 2026 ·35m
Jun 24, 2026 ·41m
Jun 22, 2026 ·27m
Jun 21, 2026 ·50m
Jun 19, 2026 ·24m
Jun 18, 2026 ·47m