EPISODE · Dec 17, 2018 · 25 MIN
בונוס: אם יש לנו כל כך הרבה גז, איך אין לנו חשמל בחינם?
from חיות כיס Hayot Kiss · host כאן | Kan
מאז יום רביעי שעבר חזר להעסיק אותנו נושא שהרבה זמן לא היה בכותרות: יוקר המחיה. זה התחיל בהעלאת מחירים של חברות המזון אחרי החגים - אסם, תנובה וסוגת הודיעו שהן מעלות מחירים. אבל זה לא נגמר בזה. כשרשות החשמל הודיעה על העלאת מחירים, ובעקבותיה גם רשות המים, וכשבאותו שבוע ממש הסתמן שגם מחירים הלחם בפיקוח עומדים לעלות - שלושת ההעלאות האלה ביחד גרמו לאנשים להתחיל לשאול מה שוב קורה פה, לתהות למה החיים שלהם יקרים הרבה יותר מאשר במדינות מפותחות אחרות, וגם, פה ושם, לצאת מהבית ולהפגין. היום בחיות כיס, שאול וצליל מנסים לעשות סדר בגל ההתייקרויותSee omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
בונוס: אם יש לנו כל כך הרבה גז, איך אין לנו חשמל בחינם?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Dec 26, 2025 ·4m
Oct 24, 2025 ·3m
May 29, 2025 ·3m
May 23, 2025 ·3m
May 23, 2025 ·3m
May 23, 2025 ·2m