EPISODE · Oct 24, 2023 · 51 MIN
‘De FIA mag wel wat professioneler en transparanter worden’
from Telegraaf Formule 1-podcast · host De Telegraaf
Er valt in een nieuwe aflevering van de Formule 1-podcast van De Telegraaf weer genoeg te bespreken naar aanleiding van de laatste Grand Prix in de Verenigde Staten. Oud-coureur Christijan Albers en verslaggever Erik van Haren nemen de remproblemen van Max Verstappen onder de loep, die desondanks wel zijn vijftigste overwinning in de koningsklasse boekte. Ook het optreden van de FIA en de diskwalificatie van Lewis Hamilton en Charles Leclerc passeren de revue. Daarnaast wordt er ook vooruitgeblikt op de race van komend weekeinde in Mexico.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
‘De FIA mag wel wat professioneler en transparanter worden’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m