EPISODE · Jun 16, 2026 · 19 MIN
'De spelers van Iran gingen los na de wedstrijd'
from Afspelen · host NU.nl
Terwijl in Los Angeles de misschien wel meest beladen wedstrijd van dit WK gespeeld werd, Iran tegen Nieuw-Zeeland, werd Kansas City overspoeld door Argentijnse fans. Verslaggevers Rypke Bakker en Stan Wagtman maakten het van dichtbij mee en bespreken het in deze aflevering van Afspelen, dé voetbalpodcast van NU.nl.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
'De spelers van Iran gingen los na de wedstrijd'
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 1, 2026 ·35m
May 18, 2026 ·23m
May 4, 2026 ·28m
Apr 13, 2026 ·26m
Mar 30, 2026 ·29m
Mar 16, 2026 ·40m