EPISODE · Oct 4, 2022 · 19 MIN
Digistudiot 1: Palvelumuotoilu vai ketterä kehittäminen?
from Metropolia Ammattikorkeakoulu · host Metropolia Ammattikorkeakoulu
Digistudiot podcastsarjan ensimmäisessä jaksossa keskustelevat digistudioprojektin projektipäällikkö Kimmo Leiviskä ja lehtori Pia Väkiparta-Lehtonen teemalla, miten projekti tehtiin palvelumuotoillen ja osallistaen. Metropolia Ammattikorkeakouluun haluttiin digistudio ja sitä varten perustettiin projektiryhmä alkuvuonna 2021 - keskelle koronan siivittämää digiloikkaa. Tässä podcast-sarjassa projektiryhmäläiset asettuvat oppien ja oivallusten äärelle. Mitä saatiin aikaiseksi ja miten? Missä onnistuttiin ja mitä nyt tehtäisiin toisin? Tervetuloa mukaan jälkiviisasteluun!
What this episode covers
Digistudiot podcastsarjan ensimmäisessä jaksossa keskustelevat digistudioprojektin projektipäällikkö Kimmo Leiviskä ja lehtori Pia Väkiparta-Lehtonen teemalla, miten projekti tehtiin palvelumuotoillen ja osallistaen. Metropolia Ammattikorkeakouluun haluttiin digistudio ja sitä varten perustettiin projektiryhmä alkuvuonna 2021 - keskelle koronan siivittämää digiloikkaa. Tässä podcast-sarjassa projektiryhmäläiset asettuvat oppien ja oivallusten äärelle. Mitä saatiin aikaiseksi ja miten? Missä onnistuttiin ja mitä nyt tehtäisiin toisin? Tervetuloa mukaan jälkiviisasteluun!
NOW PLAYING
Digistudiot 1: Palvelumuotoilu vai ketterä kehittäminen?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.