EPISODE · Jan 24, 2022 · 21 MIN
Digitaldiktaturet - med Lise Røsvik
from Rekk opp hånda!
- Digitaliseringen i skolen har gått for langt. Det er på tide å hente fram bøkene igjen, skrev Lise Røsvik i en kronikk på NRK Ytring nylig - med tittelen "Digitaldiktaturet". Alt er digitalt nå: bøker, innleveringer, vurderinger. Det er kanskje effektivt. - Men det har også sin pris, mener Røsvik. Lise Røsvik er lærer ved Gvar ungdomsskole i Midt-Telemark kommune. Digitalisering av skolen er tema i ukens episode av Rekk opp hånda.
NOW PLAYING
Digitaldiktaturet - med Lise Røsvik
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 18, 2026 ·66m
Jun 11, 2026 ·32m
Jun 4, 2026 ·40m
May 21, 2026 ·33m