EPISODE · Apr 11, 2022 · 16 MIN
El Grantivisme, la proposta d'envelliment actiu de Reus
from ODS Tarragona – Ràdio Ciutat de Tarragona · host Ràdio Ciutat de Tarragona
Avui a l’espai dels #ODS de #CarrerMajor hem parlat sobre la proposta del "Grantivisme" de l'Ajuntament de Reus. Es tracta, d'un projecte d'envelliment actiu que ofereix activitats i propostes a la gent gran per tal de donar suport al col·lectiu. Per parlar-ne de tot plegat, ho hem fet amb Òscar Subirats, regidor de Salut de l'Ajuntament de Reus.
What this episode covers
Avui a l’espai dels #ODS de #CarrerMajor hem parlat sobre la proposta del "Grantivisme" de l'Ajuntament de Reus. Es tracta, d'un projecte d'envelliment actiu que ofereix activitats i propostes a la gent gran per tal de donar suport al col·lectiu. Per parlar-ne de tot plegat, ho hem fet amb Òscar Subirats, regidor de Salut de l'Ajuntament de Reus.
NOW PLAYING
El Grantivisme, la proposta d'envelliment actiu de Reus
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Sep 17, 2025 ·24m
Jun 12, 2025 ·20m
May 19, 2025 ·25m
Jan 10, 2025 ·28m
Jan 10, 2025 ·23m