EPISODE · Jan 20, 2024 · 1H 3M
EL ROCK-ÒDROM nº 226 | El teu programa de ràdio amb el millor Heavy Metal! | Dissabte 20/01/2024
from El Rock-Òdrom
Novetats musicals de la setmana: SAXON: Hell, Fire and Damnation és el 25è àlbum de la banda i va veure la llum ahir divendres 19 via Silver Lining Music. N'escoltem la cançó Something in Rooswelt. La primera vegada que vam parlar d'aquest disc va ser al programa nº 220. LORDS OF BLACK: Mechanics Of Predacity serà el sisè disc de la banda i sortirà amb Frontiers el 15 de març. N'escoltem el primer senzill d'avançament, For what is owned to us. La primera vegada que Lords Of Black vàren sonar a El Rock-Òdrom va ser al programa nº 73 de setembre del 2020. TRAVELER: Prequel To Madness serà el tercer àlbum de la banda establerta a Michigan. Sortirà el 23 de febrer amb No Remorse Records i el primer senzill d'avançament és Heavy hearts. Van sonar aquí per primera vegada amb Termination Shock al programa nº 43 de febrer del 2020. THE END MACHINE: The Quantum Phase serà el nou àlbum de la banda que porta nou cantant. El treurà Frontiers el 8 de març i el primer senzill d'avançament és Silent Winter. El seu disc anterior, Phase 2, el vam escoltar al programa nº 96 de març del 2021. Més coses a El Rock-Òdrom d'avui: EXTERMINATION: First Blood és l'únic registre sonor d'aquesta banda barcelonina que va treure un EP de 4 cançons el 2016. Els Extermination són el nostre grup català de la setmana. GHOST: La Paula Cerulla ens parla d'aquesta reeixida banda sueca.
NOW PLAYING
EL ROCK-ÒDROM nº 226 | El teu programa de ràdio amb el millor Heavy Metal! | Dissabte 20/01/2024
No transcript for this episode yet