EPISODE · Aug 20, 2022 · 59 MIN
El Rock-Òdrom Programa nº 163 - Novetats, Grup Català, Homenatge i Classicàs!
from El Rock-Òdrom
https://elrockodrom.cat | [email protected] | https://t.me/elrockodrom | https://twitter.com/elrockodrom Novetats musicals de la setmana: LEATHERHEAD: Tomahawk és l'EP de debut d'aquests grecs. Va sortir el dia 12 d'agost i n'escoltem la cançó House on the left.. SODOM: 40 years at war. the greatest hell of Sodom. Els alemanys celebren 40 anys de carrera amb un recopilatori i aquesta cançó nova: 1982. RAGE: Spreadin The Plague és un EP que sortirà el 30 de setembre. Escoltem el senzill d'avançament To live and to die.. PHANTOM SPELL: Immortal's Requiem. El projecte en solitari de Kyle Mcneil (Seven Sisters) ja s'ha estrenat. Escoltem la cançó Up the tower. GRAVE DIGGER: Symbol Of Eternity. El nou àlbum sortirà el 26 d'agost. Hem escoltat el segon senzill d'avançament, Heart of a warrior. Més música a El Rock-Òdrom d'avui: REDIMONI: Downfall and Peenance és el nom del proper nou EP dels barcelonins. Escoltem el senzill Portents of the end times. Redimoni són el grup català de la setmana a El Rock-Òdrom d'avui. GRIM REAPER: See You In Hell en record d'Steve Grimmet, mort aquesta setmana. BARÓN ROJO: Desafío. 30 anys de la sortida del primer disc sense la formació original. Escoltem Te espero en el infierno.
NOW PLAYING
El Rock-Òdrom Programa nº 163 - Novetats, Grup Català, Homenatge i Classicàs!
No transcript for this episode yet