El teclado que he usado en mi Mac por 3 años #Hardware episode artwork

EPISODE · Dec 6, 2024 · 7 MIN

El teclado que he usado en mi Mac por 3 años #Hardware

from Como pienso, digo

Cuando me compré mi primer Mac, algo que siempre tuve claro era que no quería el teclado caro de Apple, así que me puse a investigar y terminé comprando el Satechi Slim W1/X1 que tengo hace más de 3 años ya.

Cuando me compré mi primer Mac, algo que siempre tuve claro era que no quería el teclado caro de Apple, así que me puse a investigar y terminé comprando el Satechi Slim W1/X1 que tengo hace más de 3 años ya.

NOW PLAYING

El teclado que he usado en mi Mac por 3 años #Hardware

0:00 7:52

No transcript for this episode yet

We transcribe on demand. Request one and we'll notify you when it's ready — usually under 10 minutes.

Frequently Asked Questions

How long is this episode of Como pienso, digo?

This episode is 7 minutes long.

When was this Como pienso, digo episode published?

This episode was published on December 6, 2024.

What is this episode about?

Cuando me compré mi primer Mac, algo que siempre tuve claro era que no quería el teclado caro de Apple, así que me puse a investigar y terminé comprando el Satechi Slim W1/X1 que tengo hace más de 3 años ya.

Can I download this Como pienso, digo episode?

Yes, you can download this episode by clicking the download button on the episode player, or subscribe to the podcast in your preferred podcast app for automatic downloads.
URL copied to clipboard!