EPISODE · Feb 1, 2025 · 1H 27M
Episode 26: Star Wars Universe එක
from CeylonCast · host Gappz, Dash
කාලෙකට පස්සේ අපි දෙන්නා පොඩ්කාස්ට් එක ගෙනාවා ඉතින් topics සෙට් එකක් එක්ක.අද කතා කලා අලුත් අවුරුද්දෙ fireworks ගැන, Harbor Bridge එක ගැන.Kworb වෙබ්සයිට් එක ගැන කතා කලා.අපේ mind එක අවුල් කරපු ඒ පිස්සු හිනාව smile 2 ෆිල්ම් එකයි තවත් එපා කරල දාපු Substance ෆිල්ම් එකයි ගෙනාවා Films වලට.අන්තිමට පොරොන්දු උනා වගේම Star Wars Universe එක ගැනත් කතා කලා.The episode will be cast on YouTube on 8th Feb 2025.පහල තියන links වලින් FB, Insta & YT සෙට් වෙන්න.Instagram එක: / ceyloncastofficial FB Page එක: https://www.facebook.com/profile.php?...
Embed this episode
NOW PLAYING
Episode 26: Star Wars Universe එක
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.