EPISODE · Oct 30, 2020 · 31 MIN
Episode #79: Hvorfor endnu et mobilselskab?
from MereMobil.dk, John G
Nokia har landet en investering på over 200 millioner dollars fra Google og Qualcomm. Hvad betyder det for køberne af Nokia-telefoner? TDC har åbnet lavprisselskabet Eesy, men hvorfor har de ikke bare sat priserne ned hos Telmore, som de også ejer? Mød også en smartphone, der ikke er som de andre, men som er værd at købe. Lyt med her.
NOW PLAYING
Episode #79: Hvorfor endnu et mobilselskab?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Apr 21, 2026 ·73m
Apr 18, 2026 ·95m
Apr 15, 2026 ·55m
Apr 13, 2026 ·68m
Apr 11, 2026 ·59m
Apr 9, 2026 ·66m