EPISODE · Jul 31, 2019 · 10 MIN
episode011「役に立つ文法(N4,N3)」
from Let’s Talk in Japanese! · host Tomo
今日は友達と話すときによく使うことばです。男の人のほうがよく使うかな。女の人はあまり使わないと思うので気をつけましょう。応援してくれると嬉しいです!-------------------------------------------------------------------コーヒー1杯ぶん、応援してもらえたらうれしいです ☕スクリプト・メンバーシップ・トピックのリクエストもこちら。For scripts, membership, and topic requests:https://ruby-s.net/support/Your support helps me keep creating “just-right” Japanese episodes.
What this episode covers
今日は友達と話すときによく使うことばです。男の人のほうがよく使うかな。女の人はあまり使わないと思うので気をつけましょう。応援してくれると嬉しいです!-------------------------------------------------------------------コーヒー1杯ぶん、応援してもらえたらうれしいです ☕スクリプト・メンバーシップ・トピックのリクエストもこちら。For scripts, membership, and topic requests:https://ruby-s.net/support/Your support helps me keep creating “just-right” Japanese episodes.
NOW PLAYING
episode011「役に立つ文法(N4,N3)」
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 19, 2026 ·34m
Feb 18, 2026 ·11m
Feb 11, 2026 ·45m
Nov 12, 2025 ·35m
Oct 17, 2025 ·40m