EPISODE · Aug 28, 2025 · 8 MIN
‘Europeanen moeten leren dat beleggen niet eng is’
from Macro met Boot en Mujagić | BNR · host BNR Nieuwsradio
Gezien de hoge uitgaven aan defensie en infrastructuur zou het handig zijn als Europeanen veel meer zouden gaan beleggen, en minder sparen. ‘We kijken nu met jaloezie naar de VS, waar Amerikanen wel meer beleggen’, zegt econoom Edin Mujagic. ‘En we kijken ook met een scheef oog naar een heleboel mooie Europese bedrijven die na de start-upfase naar Amerika gaan, omdat daar makkelijker geld op te halen is.’ See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
‘Europeanen moeten leren dat beleggen niet eng is’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 25, 2026 ·59m
Jun 23, 2026 ·42m
Jun 18, 2026 ·28m
Jun 16, 2026 ·48m
Jun 15, 2026 ·22m
Jun 13, 2026 ·69m