EPISODE · Apr 13, 2025 · 14 MIN
Første DM-finale siden 2012
from Bulldogs Podcast · host erik
I 2012 var Odense Bulldogs sidst i en finale om det danske mesterskab. Det blev en traumatisk oplevelse for Odense var i position til at vinde guld, men smed det hele til sidst. Herning vandt guld, Odense sølv, sønderjyske bronze.Inden da havde Odense været i endnu to DM-finaler. Først mod Rungsted i 2002 og igen året efter mod Herning. Begge gange stod Odense med sølvmedaljerne, da kampene var spillet.I denne episode taler Kim Øgle Ottosen med podcastvært Erik Ingemann Nielsen om, hvorfor Odense igen står i ef finale efter 13 årKære lytter. Hvis du klikker lige her, kan du skrive en kommentar til podcasten. Du er meget velkommen til at skrive enten ris eller ros :-)Podcastvært er Erik Ingemann Nielsen. Han er journalist og har arbejdet på radio, tv og avis. Erik har udgivet seks bøger. Han har har opfundet Brunsvigerens Dag. Hvis du vil høre mere og læse mere kan du tjekke Erik Nielsen ud på: www.snaksport.dk.Du kan kontakte ham på mail: [email protected]: Erik Ingemann NielsenMUSIKKENDING: Music from #Uppbeat (free for Creators!):https://uppbeat.io/t/trinity/into-the-redLicense code: 2N1BZVGQRB3VLJY1
What this episode covers
I 2012 var Odense Bulldogs sidst i en finale om det danske mesterskab. Det blev en traumatisk oplevelse for Odense var i position til at vinde guld, men smed det hele til sidst. Herning vandt guld, Odense sølv, sønderjyske bronze. Inden da havde Odense været i endnu to DM-finaler. Først mod Rungsted i 2002 og igen året efter mod Herning. Begge gange stod Odense med sølvmedaljerne, da kampene var spillet. I denne episode taler Kim Øgle Ottosen med podcastvært Erik Ingemann Nielsen om, hv...
NOW PLAYING
Første DM-finale siden 2012
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m