EPISODE · Jul 29, 2024 · 52 MIN
‘Het begon goed tegen FK Vojvodina, maar het verval van Ajax was groot’
from Branie · host Het Parool
Het was Branco van de Boomen die in de 86ste minuut zorgde voor een zucht van verlichting in de Arena. 1-0 tegen FK Vojvodina. Over de streep. De buit is binnen. Maar of we nou blij moeten zijn met het spel? Dat bespreken we vandaagin Branie, de Ajaxpodcast van Het Parool. Presentator Josien Wolthuizen, die invalt voor de afwezige Menno Pot, praat met Paroolverslaggever Jop van Kempen en Wessel Kroon, redacteur van Ajax Showtime, over het spel van Ajax tegen de Servische ploeg. Het was taai, maar was het ook slecht? Welke indruk maakte Remko Pasveer, die inderdaad werd verkozen boven Diant Ramaj? En waarom stond Rasmussen plots rechtsbuiten? Heb je een vragen voor ons? Mail die naar [email protected] óf geef ze door via @braniedepodcast op X. Presentatie: Josien WolthuizenGasten: Jop van Kempen (Het Parool) en Wessel Kroon (Ajax Showtime)Productie: Josien WolthuizenTechniek & montage: Josien Wolthuizen Relevante artikelen: ⚽️ Drie manieren waarop de hand van Farioli zichtbaar werd in zijn eerste officiële wedstrijd voor Ajax Branie is een podcast van Het Parool. Iedere maandag om 12.00 uur hoor je een nieuwe aflevering.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
‘Het begon goed tegen FK Vojvodina, maar het verval van Ajax was groot’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 4, 2026 ·45m
May 21, 2026 ·51m
May 15, 2026 ·60m
May 13, 2026 ·68m
Apr 30, 2026 ·69m