EPISODE · Jun 16, 2025 · 10 MIN
Het kabinet wil een hogere Navo-norm, nu de Kamer nog
from Studio Den Haag | BNR · host BNR Nieuwsradio
NSC staat pal achter het kabinet als het gaat over het verhogen van de Navo-norm. Volgens Kamerlid Olger van Dijk is er geen tijd voor twijfel of aarzeling. Morgen gaat de Tweede Kamer in debat over de Nederlandse inzet voor de Navo-top in Den Haag. De regering wil dat Nederland, als gastland, een statement maakt en zich vastlegt op 5 procent als nieuwe NAVO-norm. Maar de Kamer is nog verdeeld. NSC-kamerlid Olger van Dijk is te gast, samen met politiek verslaggever Leendert Beekman.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
Het kabinet wil een hogere Navo-norm, nu de Kamer nog
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Apr 15, 2026 ·28m
Mar 12, 2026 ·14m
Feb 17, 2026 ·21m
Feb 14, 2026 ·11m
Jan 5, 2026 ·61m
Dec 29, 2025 ·33m