EPISODE · Oct 6, 2025 · 46 MIN
‘Het wordt nog één grote bende bij McLaren’
from Telegraaf Formule 1-podcast · host De Telegraaf
De Grand Prix van Singapore was een prooi voor George Russell en Max Verstappen eindigde wéér voor beide McLaren-coureurs. Genoeg om over na te praten dus in een nieuwe aflevering van de Formule 1-podcast van De Telegraaf, met verslaggever Erik van Haren en voormalig coureur Christijan Albers. Het tweetal ziet dat Verstappen de druk opvoert op zowel Oscar Piastri als Lando Norris. De strijd bij McLaren wordt eveneens uitgebreid besproken, net als het uitstekende optreden c.q. seizoen van Russell bij Mercedes.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
‘Het wordt nog één grote bende bij McLaren’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m