EPISODE · Apr 25, 2025 · 15 MIN
Hva snakket de med Trump om?
from Aftenpodden USA
Hvordan opplevde Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg møtet med presidenten? Kjetil og Christina setter seg ned med dem og spør om de øvde på forhånd, hvilke temaer de ville være tøffe på, og om de var nervøse. Med korrespondent Kjetil Hanssen, kommentator Christina Pletten og programleder Kristoffer Rønneberg. Foto: Stein J. Bjørge / Aftenposten
What this episode covers
Hvordan opplevde Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg møtet med presidenten? Kjetil og Christina setter seg ned med dem og spør om de øvde på forhånd, hvilke temaer de ville være tøffe på, og om de var nervøse. Med korrespondent Kjetil Hanssen, kommentator Christina Pletten og programleder Kristoffer Rønneberg. Foto: Stein J. Bjørge / Aftenposten
NOW PLAYING
Hva snakket de med Trump om?
No transcript for this episode yet