EPISODE · Apr 25, 2023 · 22 MIN
Ik heb €13.000 Geïnvesteerd in dit aandeel
from De Belegger · host De Belegger
Send us Fan MailJe kan alles terug vinden en mee praten in de community via de app: https://debelegger.nl/mobieleapp
What this episode covers
Send us Fan Mail Je kan alles terug vinden en mee praten in de community via de app: https://debelegger.nl/mobieleapp
NOW PLAYING
Ik heb €13.000 Geïnvesteerd in dit aandeel
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Sep 17, 2025 ·24m
Jun 12, 2025 ·20m
May 19, 2025 ·25m
Jan 10, 2025 ·28m
Jan 10, 2025 ·23m