EPISODE · Jan 11, 2022 · 12 MIN
INFORMATIU: Dimarts 11 de gener de 2022
from Ràdio Arrels · host Ràdio Arrels
L’Epidèmia de coronavirus va fer 4 víctimes ahir a Catalunya Nord. El virus continua circulant a gran velocitat a casa nostra, la taxa d’incidència és avui de 2.276 casos positius per 100.000 habitants. Un nou centre de detecció de la Covid-19 obre avui a la sala dels Arquers del Parc de les Exposicions de Perpinyà Després de 2 anys de crisi sanitària el desgast dels professionals de la salut es podrà sentir avui als carrers. El sector sanitari es manifesta aquest dimarts per reclamar més mitjans i una alça dels salaris. Un autobús es va capgirar ahir al Vallespir, entre Morellàs i Ceret. A l’autobús hi circulaven el conductor i 4 adolescents. Tots ells van poder sortir de l’autobús sans i estalvis. A Catalunya Sud la reentrada escolar es va fer ahir amb més de 2.000 mestres de baixa als centres públics a causa de la pandèmia de Covid-19. El rugbi torna dissabte a Aimé Giral i a Ràdio Arrels. L’USAP rebrà Lió en partit de Challenge Cup. Amb les noves mesures sanitàries dissabte només 5.000 espectadors podran assistir al partit. Ahir el club va anunciar que donarà prioritat als socis per podran reservar llur entrada per internet.
What this episode covers
L’Epidèmia de coronavirus va fer 4 víctimes ahir a Catalunya Nord. El virus continua circulant a gran velocitat a casa nostra, la taxa d’incidència és avui de 2.276 casos positius per 100.000 habitants. Un nou centre de detecció de la Covid-19 obre avui a la sala dels Arquers del Parc de les Exposicions de Perpinyà Després de 2 anys de crisi sanitària el desgast dels professionals de la salut es podrà sentir avui als carrers. El sector sanitari es manifesta aquest dimarts per reclamar més mitjans i una alça dels salaris. Un autobús es va capgirar ahir al Vallespir, entre Morellàs i Ceret. A l’autobús hi circulaven el conductor i 4 adolescents. Tots ells van poder sortir de l’autobús sans i estalvis. A Catalunya Sud la reentrada escolar es va fer ahir amb més de 2.000 mestres de baixa als centres públics a causa de la pandèmia de Covid-19. El rugbi torna dissabte a Aimé Giral i a Ràdio Arrels. L’USAP rebrà Lió en partit de Challenge Cup. Amb les noves mesures sanitàries dissabte només 5.000 espectadors podran assistir al partit. Ahir el club va anunciar que donarà prioritat als socis per podran reservar llur entrada per internet.
NOW PLAYING
INFORMATIU: Dimarts 11 de gener de 2022
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 22, 2026 ·106m
Jun 22, 2026 ·30m
Jun 21, 2026 ·60m
Jun 21, 2026 ·60m
Jun 21, 2026 ·27m
Jun 20, 2026 ·54m