EPISODE · Sep 17, 2021 · 5 MIN
Jeg har gått opp i lønn, må jeg øke skatteprosenten?
Ane har vært syk i 8 mnd., men har nå begynt i ny jobb. Hun lurer på om hun blir trukket i skatt for sykepengene, og om hun er nødt til å øke skatteprosenten nå som hun har fått høyere lønn. Hallgeir Kvadsheim har svarene. Med Andreas W. Fredriksen. Produsent Guro Mjeltevik Halvorsen.
What this episode covers
Ane har vært syk i 8 mnd., men har nå begynt i ny jobb. Hun lurer på om hun blir trukket i skatt for sykepengene, og om hun er nødt til å øke skatteprosenten nå som hun har fått høyere lønn. Hallgeir Kvadsheim har svarene. Med Andreas W. Fredriksen. Produsent Guro Mjeltevik Halvorsen.
NOW PLAYING
Jeg har gått opp i lønn, må jeg øke skatteprosenten?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 24, 2026 ·35m
Jun 24, 2026 ·41m
Jun 22, 2026 ·27m
Jun 21, 2026 ·50m
Jun 19, 2026 ·24m
Jun 18, 2026 ·47m