EPISODE · Apr 15, 2025 · 9 MIN
Kaverin puolesta kyselen - Mä oon "isi" sulle!
from Verho & Eerikäinen
Mitä se kertoo, kun lapset kutsuvat vanhempiaan etunimillä, eikä sanoilla "äiti" tai "isä". Mitä Eskon äiti ajattelisi, jos häntä kutsuttaisiin etunimillä? Entä käykö "faija" tai "mutsi"? Kun Ileä kutsuttiin Ilkaksi, tarkoitti se vain yhtä asiaa.
NOW PLAYING
Kaverin puolesta kyselen - Mä oon "isi" sulle!
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
May 31, 2026 ·49m
May 24, 2026 ·66m
May 17, 2026 ·62m
May 10, 2026 ·53m
May 3, 2026 ·55m
Apr 26, 2026 ·72m