EPISODE · Jan 26, 2023 · 35 MIN
Keert de tank ooit weer terug in het Nederlandse arsenaal?
from Delta Tango · host De Telegraaf
De Nederlandse krijgsmacht heeft geen tanks meer, maar wel complexe simulatoren om tankslagen realistisch te oefenen - ook geschikt voor het trainen van Oekraïnense militairen. Want de Leopard 2-tanks gaan nu en masse naar het oosten. Duitsland is overstag, andere landen leveren ze ook, Nederland wil bijdragen. Samen met de Amerikaanse, Deense en Franse tanks kan Oekraïne rekenen op ruim honderd moderne aanvalstanks. In Delta Tango spreken we over dit machtige wapen met luitenant-kolonel Olaf Brink, jarenlang commandant op de Leopard. See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
Keert de tank ooit weer terug in het Nederlandse arsenaal?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 22, 2026 ·106m
Jun 19, 2026 ·108m
Jun 18, 2026 ·108m