EPISODE · Mar 4, 2026 · 19 MIN
Konservative Per Larsen mener at regeringen har syltet Nordjylland
from Skaga FM Interview
Idag kan du møde Det Konservative Folkepartis Per Larsen, der også opstiller til Folketingsvalget den 24. marts. Per har siddet på tinge siden 2019. "De har haft flertallet, og har haft mulighed for at gøre lige hvad de vil, men hvad har de gjort for Nordjylland ?. Jeg synes landsdelen er blevet syltet af den siddende regering. Selvom vi producerer en masse grøn strøm fra solceller og vindmøller, så har vi ingen el-infrastruktur heroppe til at kunne transportere strøm, i det omfang der er behov for", lyder det fra Per Larsen Hør hvilke emner Per mener kan komme til at spille en rolle i valgkampen, Vært: Niels Viberg
NOW PLAYING
Konservative Per Larsen mener at regeringen har syltet Nordjylland
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.