EPISODE · Oct 18, 2011 · 1H 53M
KonsoliFIN Podcast 031: Millä pelaat pelisi
from KonsoliFIN Podcast
jryi, cubase, FelisLeo, Paavi ja TUHOMURSU tarraavat kiistakysymykseen siitä, onko pelit parempi pelata PC:llä vai pelikonsolilla. Vaikka taustatukea haettiin foorumilta asti, ei lopullista totuutta ehkä sittenkään löydetty. Pelatuista peleistä löytyvät uutuus Dark Souls sekä kestosuosikit L.A.Noire ja Halo. Uutisissa puolestaan vaahdotaan Arkham Cityn uutena ostaville lahjoitettavasta latauskoodista. Lähetä palautetta foorumilla tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Tunnusmusiikki: Enter the Party (Kevin MacLeod)
What this episode covers
jryi, cubase, FelisLeo, Paavi ja TUHOMURSU tarraavat kiistakysymykseen siitä, onko pelit parempi pelata PC:llä vai pelikonsolilla. Vaikka taustatukea haettiin foorumilta asti, ei lopullista totuutta ehkä sittenkään löydetty. Pelatuista peleistä löytyvät uutuus Dark Souls sekä kestosuosikit L.A.Noire ja Halo. Uutisissa puolestaan vaahdotaan Arkham Cityn uutena ostaville lahjoitettavasta latauskoodista. Lähetä palautetta foorumilla tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Tunnusmusiikki: Enter the Party (Kevin MacLeod)
NOW PLAYING
KonsoliFIN Podcast 031: Millä pelaat pelisi
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m