EPISODE · Feb 2, 2026 · 25 MIN
למה הדולר נופל?
from אחד ביום · host N12
הדולר האמריקאי נחלש ולראשונה מזה כ־25 שנה הוא שווה רק כמה אגורות יותר משלושה שקלים. יש מי שמרוצים מזה ויש מי שלא, אבל יש אדם אחד - וזה אולי יפתיע אתכם - שמבחינתו דולר חלש זה בדיוק מה שצריך כדי לחזק את הכלכלה האמריקאית. הפעם אנחנו עם ד״ר תומר פדלון, מרצה וחוקר לכלכלה פוליטית ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב וב- INSS על נפילת הדולר.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
למה הדולר נופל?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 26, 2026 ·72m
Jun 23, 2026 ·103m
Jun 22, 2026 ·100m
Jun 22, 2026 ·38m
Jun 18, 2026 ·58m
Jun 17, 2026 ·73m